Kad je pozivni centar u pitanju, inteligentno usmjeravanje poziva rješava sve probleme

Pozivni centar

Posjedujete li pozivni centar ili radite s njim? Koji su najveći problemi na koje ste naišli pri korištenju pozivnih centara za generiranje potencijalnih klijenata? Sve su to bitna pitanja kada je pozivni centar u pitanju.

Ako kampanje date vanjskim izvođačima, očito imate manje kontrole u načinu na koji se generiraju potencijalni klijenti. Međutim, čak i ako imate vlastiti pozivni centar, možete kontrolirati samo jedan dio toga. Uostalom, djelatnici vašeg pozivnog centra ne mogu se programirati da svaki put donose ispravne odluke. Ljudska pogreška može, a često i uzrokuje, pad stope prihoda. Tu je i dodatni trošak osiguravanja da su svi djelatnici pozivnog centra pravilno obučeni i vođeni za svaku specifičnu kampanju. Svi ovi čimbenici mogu smanjiti potencijal profita za potencijalne klijente koji se generiraju pomoću pozivnih centara. Ali ne brinite, postoji rješenje: inteligentni softver za usmjeravanje poziva tvrtke

Inteligentno usmjeravanje poziva je pomoglo mnogim klijentima u istoj situaciji da automatiziraju odluke koje moraju donijeti predstavnici pozivnog centra. Sa tim inteligentnim sustavom za usmjeravanje poziva, možete usmjeravati pozive kao i prijenose uživo automatski i u stvarnom vremenu i dopustiti da se sustav pobrine za logiku odluke.

Zašto biste trebali koristiti inteligentno usmjeravanje poziva kad je pozivni centar u pitanju? Postoji nekoliko prednosti korištenja automatiziranog sustava za usmjeravanje vaših poziva. Za početak, omogućuje vam da sve odluke preuzmete iz ruku predstavnika vašeg pozivnog centra i ugradite te odluke u pozadinsku logiku vaše platforme za usmjeravanje. To će osigurati određenu razinu dosljednosti od predstavnika do predstavnika i točno pratiti svaki prijenos, uključujući bilježenje cijelog poziva. Ovakav automatizirani sustav također će vam omogućiti da potaknete svoje predstavnike u pozivnom centru i platite ih po izvršenom prijenosu, što je također opcija koja je uključena u sustav.

Iznad svega, korištenje automatiziranog, inteligentnog sustava za usmjeravanje poziva omogućit će vam da potrošite manje vremena na upravljanje i obuku svojih predstavnika kad je pozivni centar u pitanju i omogućit će vam da trošite vrijeme na aktivnosti koje generiraju prihod.

Kad je pozivni centar u pitanju, inteligentno usmjeravanje poziva rješava sve probleme